توزیع روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از ورود روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ به استان خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه توزیع و عرضه گوشت مرغ در بازار استان از شب عید و ایام ماه مبارک رمضان تا کنون بدون وقفه ادامه دارد، اظهار کرد: مرغ منجمد برحسب نیاز بازار همچنان با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر کل مصرف تهران روزانه ۱۵۰۰ تن است و به طور متوسط به همین میزان نیز از طریق استان‌های معین تأمین و توزیع می‌شود و در آستانه تعطیلات این رقم با بیش از ۱۸۰۰ تن می‌رسد.

رئیس جهاد کشاورزی تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد علاوه بر میادین تره‌بار، در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، تعاونی‌های مصرف و واحدهای عمده و خرده فروشی زیر نظر اتحادیه پرنده و ماهی در حال توزیع است؛ در ایام تعطیل نیز کشیک سردخانه‌ها فعال بوده و واحدهای متقاضی می‌توانند با هماهنگی این اتحادیه علاوه بر میدان بهمن به سردخانه‌های مربوطه مراجعه و نسبت به تأمین گوشت مورد نیاز خود اقدام کنند.

برادری در خصوص وضعیت فعلی بازار گفت: اکنون گوشت مرغ در اکثر فروشگاه‌های شهر تهران با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

وی افزود: با روند مستمر عرضه، نظارت‌های دقیق بازرسان سازمان و کنترل فرآیندهای تأمین و توزیع عمده کالا و جلوگیری از سودجویی‌ها و گران‌فروشی نیز ادامه دارد.
عرضه تخم مرغ مشکلی ندارد

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه مشکلی در تأمین تخم مرغ نداریم، گفت: با توجه به نیاز بازار، توزیع این کالای پروتئینی از طریق واحدهای عرضه طبق روال سابق در جریان است و واحدهای متقاضی عرضه می‌توانند با توجه به واگذاری زنجیره کامل تخم‌مرغ به اتحادیه مرکزی مرغداران میهن برای تأمین نیاز خود به این اتحادیه مراجعه کنند.

برادری، از هموطنان خواست تا در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کرده تا بازرسان نظارت بر کالاهای اساسی بر آن رسیدگی کنند.

منبع

مهر

خروج از نسخه موبایل