حمایت کامل از طرح های اقتصادی از نقاط قوت بانک توسعه تعاون است

معاون اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در بازدید از شرکت ماهور بوکان با بیان اینکه از نقاط قوت بانک توسعه تعاون حمایت کامل از طرح های اقتصادی در طول دوران مشارکت و بهره برداری از طرح است از حمایت های این بانک تقدیر کرد.

در این بازدید که مهدی درستی مدیر شعب استان آذربایجان غربی و مدیر شهرک های صنعتی و مدیران ارشد اجرایی استان نیز حضور داشتند ، درستی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون در راستای رسالت های خود برای حمایت از اشتغال در کنار تولیدکنندگان ایستاده است و در تمام مراحل طرح های اقتصادی اعم از احداث، سرمایه در گردش ، اعتبارات اسنادی در کنار تولید کنندگان قرار دارد و شرکت ماهور بوکان نیز یکی از شرکت های تولیدی است که بانک توسعه تعاون خدمات مالی خود را در اختیار تولید و توسعه این واحد قرار داده است .

در ادامه سفر یک روزه به بوکان مهدی درستی در جلسه شورای اداری بوکان با حضور استاندار آذربایجان غربی،نماینده شهرستان بوکان درمجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان در محل فرمانداری شهرستان بوکان تشکیل شد شرکت کرد.

درستی در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان با ارائه گزارش از عملکرد بانک توسعه تعاون در استان آذربایجان غربی و شهرستان بوکان با بیان اینکه بانک توسعه تعاون در استان تمامی تعهدات خود و مصوبه های استانی و شهرستان بوکان را اجرا کرده است .

در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان نیز استاندار آذربایجان غربی و معاون امور اقتصادی این استان از عملکرد و جدیت بانک توسعه تعاون تقدیر کردند.

خروج از نسخه موبایل