نظرات سکاندار باب همایون درباره بورس

دکتر عبدالناصر همتی، از حدود یک ماه پیش که به عنوان کاندیدای هدایت باب همایون به مجلس شورای اسلامی معرفی شد تا هفته گذشته که به طور رسمی بر مسند اداره وزارت اقتصاد نشست، به تناوب درباره دیدگاه‌هایش درباره اقتصاد و بورس سخن گفته، دیدگاه‌هایی که عموما با استقبال فعال بازار سرمایه هم مواجه شده است. او تصمیمات خلق الساعه را برای بورس مضر دانسته و پرهیز از قیمت‌گذاری دستوری را برای جلب اعتماد سهامداران به بورس ضروری خوانده است. 


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، دکتر عبدالناصر همتی، از همان ابتدا که از برنامه‌هایش برای اصلاح روند اقتصاد ایران رونمایی کرد، از بورس و دغدغه‌های سهامداران غافل نشد و بهبود بازار سرمایه را از جمله اولویت‌هایش خواند و به صراحت تاکید کرد؛بازار سرمایه باید نماد اعتماد سرمایه‌گذاران و سهامداران باشد.

دکتر همتی، در تمامی اظهاراتش، تصمیمات خلق الساعه را برای بورس مضر دانسته و پرهیز از قیمت‌گذاری دستوری را برای جلب اعتماد سهامداران به بورس ضروری خوانده است.

او همچنین، بازگشت اعتماد به بورس را اولویت دیگر وزارت اقتصاد دانسته و گفته است؛ بدون این امر، تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد معنا و مفهومی نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل