تمدید فراخوان مطالعات امکان‌سنجی و ارائه خدمات مهندسی نیروگاه شازند

فراخوان مطالعات امکان‌سنجی، ارائه خدمات مهندسی و عملیات اجرایی تعویض مشعل‌های بویلر نیروگاه شازند اراک به همت ستاد آب، اقلیم و محیط زیست تا ۲۰ شهریور تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فراخوان مطالعات امکان‌سنجی، ارائه خدمات مهندسی و عملیات اجرایی تعویض مشعل‌های بویلر نیروگاه شازند اراک با هدف طرح تعویض مشعل‌های نیروگاه و به‌روز رسانی سیستم احتراق از طریق جایگزینی آنها با مشعل‌های Low-Nox منتشر شد.

نیروگاه حرارتی شازند اراک واقع در کیلومتر ۱۵ جاده اراک بروجرد و در شرق پالایشگاه شازند اراک است که عملیات احداث آن در سال ۱۳۷۴ آغاز شد و واحدهای آن در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید. این نیروگاه از نوع بخاری با ظرفیت ۱۳۰۰ مگاوات شامل چهار واحد بخار ۳۲۵ مگاواتی است که هر واحد مجهز به یک بویلر (Steam Generator) مدل DG۱۰۶۵/۱۷.۴-I۱ ساخت شرکت Dongfang Boiler Work  کشور چین است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور که توانایی و سابقه اجرایی در این زمینه را دارند، تا ۲۰ شهریور می‌توانند به تارنمای ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به نشانی weco.isti.ir مراجعه کرده و کاربرگ خواسته شده را تکمیل و ارسال کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۳۱۵۸۳-۰۲۱۸۳۵۳۰ داخلی ۷۴۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل