نمایندگان صندوق‌های جسورانه کشورهای عضو «دی ۸» به تهران می‌آیند

توسط کارگروه علمی نشست سرمایه‌گذاری فناوری موضوعاتی همچون سرمایه‌گذاری شرکتی، سرمایه‌گذاری مشترک، ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا، قوانین مرتبط با صندوق‌های جسورانه و نیز کسب و کار فرشتگان سرمایه‌گذار به عنوان محتوای پنل‌های نشست انتخاب شده و از متخصصان این حوزه از کشورهای اسلامی برای ارائه آخرین دستاوردها و نظرات مرتبط دعوت شده است.

نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM 2017) با حضور صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه کشورهای عضو دی-هشت هفته آتی به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، در نشست سرمایه‌گذاری فناوری مواردی همچون سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های بحث و گفتگو، ارائه تجربیات و مدل‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر برگزیده، ارائه داستان تعامل استارت‌آپ‌های منتخب با سرمایه‌گذاران، جلسه ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های نوپا (Pitch Deck) و کارگاه‌های آموزشی، محورهای این نشست را تشکیل می‌دهند.

همچنین توسط کارگروه علمی این نشست موضوعاتی همچون سرمایه‌گذاری شرکتی (CVC)، سرمایه‌گذاری مشترک، ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا، قوانین مرتبط با صندوق‌های جسورانه و نیز کسب و کار فرشتگان سرمایه‌گذار به عنوان محتوای پنل‌های نشست انتخاب شده و از متخصصان این حوزه از کشورهای اسلامی برای ارائه آخرین دستاوردها و نظرات مرتبط دعوت شده است.

لازم به ذکر است نخستین نشست سرمایه‌گذاری فناوری دی-هشت با محوریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه در تاریخ  13 و ۱۴ آذر ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این نشست نیز از طریق سایت tim.d8tten.org امکان‌پذیر است.

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

خروج از نسخه موبایل