جایزه ویژه جشنواره فروش شارژ فناپ پرداخت اهدا شد

مراسم قرعه‌کشی جایژه ویژه جشنواره “فروش شارژ دستگاه‌های کارتخوان تحت پشتیبانی فناپ پرداخت” از  میان پذیرندگان واجد شرایط، با روش دستی‌ گوی وگردانه انجام و برنده خودروی پژو ۲۰۶ مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، طی این قرعه‌کشی، علیرضا یزدی از رشتخوار استان خراسان‌رضوی برنده یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ شد که هفته گذشته مبلغ نقدی این جایزه به برنده اهدا شد.

این جشنواره از اول مردادماه آغاز و تا پایان شهریور سال جاری ادامه داشت و علاوه بر یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، هفته‌ای سه سکه بهار آزادی متناسب با امتیازهای کسب شده و بر اساس قرعه‌کشی به پذیرندگان اهدا شد.

حداقل امتیاز لازم برای برنده شدن خودرو ۲۰۶، ۱۰۰ امتیاز بود که پذیرندگان دستگاه کارتخوان تحت پشتیبانی فناپ پرداخت به ازای هر تراکنش خرید شارژ، یک امتیاز دریافت می‌کردند. همچنین برای شرکت در قرعه‌کشی هفتگی، امتیاز بیشتر مساوی با افزایش شانس برنده‌شدن پذیرندگان بود.

جشنواره‌های فصلی همچنان ادامه دارد و پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان تحت پشتیبانی فناپ پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره و همچنین مشاهده اسامی برندگان جوایز ویژه و هفتگی می‌توانند، به کانال تلگرام (@fanappsp) و اینستاگرام) fanap_pay@( این جشنواره مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل