بورس

دلایل سبز پوش شدن امروز شاخص های بورس/ بازار سهام تشنه اخبار مثبت

 

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: رانت نیز باید از بازار حذف شود چرا ادامه داشتن این روند سبب ایجاد حس بی اعتمادی در بین سهامداران حقیقی و حقوقی و در نهایت نبود کارایی نقش بازار سهام در اقتصاد خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

مدیر عامل کارگزاری بهین پویا در خصوص وضعبت امروز بازار به خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی گفت:حجم معاملات امروز چیزی در حدود ۲۴۰میلیارد تومان بود که آن هم بیشتر در گروه های خودرویی رخداد.

نادر جزایری یکی از مهمترین دلایل خوب بودن وضعیت امروز در بازار را سفر هیات اقتصادی،تجاری فرانسوی دانست و افزود:با توجه به اینکه تاکنون قیمت های خودرویی در پایین ترین سطح بود،ابن نوید  است که با افزایش حجم معاملات در این گروه ها رونق بازار را شاهد باشیم.

این کارگزار بورس با تاکید بر اینکه بازار تشنه اخبار خوب است،تصریح کرد: بالا بودن پتانسیل شرکت های خودرویی به عنوان سهم های شاخص ساز  سبب می شود وقتی گردش معاملات و خرید سهام در این گروه افزایش یابد روند مثبتی را  نیز در طی روزهای آینده  در بازار شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رانت نیز باید  از بازار حذف شود چرا ادامه داشتن این روند سبب ایجاد حس بی اعتمادی  در بین سهامداران حقیقی و حقوقی و در نهایت نبود کارایی نقش بازار سهام در اقتصاد خواهد شد.

 

منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا