خودروصنعت، معدن، تجارت

خودرو ریچ جایگاه ویژه ای در شرکت نفت دارد

رئیس ترابری سبک شرکت نفت و گاز کارون گفت: محصولات زامیاد با توجه به نوع ماموریت شرکت نفت نقش مهمی در ترابری سبک و سنگین نفت کارون دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، باقر رشیدی رئیس ترابری سبک شرکت بهره بردار نفت و گاز کارون در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز گفت: شرکت نفت استان خوزستان با توجه به نوع کاربری خود از محصول ریچ شرکت زامیاد استفاده می کند.

رشیدی افزود:‌ شرکت ترابری نفت کارون در گذشته از محصولات گروه سایپا، خودروهای پیکاپ و رونیز را در ترابری خود استفاده می کرد و در حال حاضر از خودرو ریچ به عنوان یک محصول بروز و باکیفیت در ماموریت های خود جهت گروه های کاری، گشت و امور کارگاهی استفاده می کند.

وی گفت: همکاری خوب شرکت نفت کارون با گروه خودرو سازی سایپا در چند سال گذشته باعث شده شرکت نفت از محصولات سبک و سنگین گروه سایپا در ناوگان حمل و نقل خود بیش از پیش استفاده کند.

رئیس ترابری سبک شرکت بهره بردار نفت کارون اظهار کرد: تنوع و کیفیت محصولات گروه سایپا در چند سال اخیر قابل ستایش است و امیدواریم روز به روز شاهد ارتقائ سطح کیفی محصولات این مجموعه باشیم.

وی یادآور شد: خودرو ریچ از شرکت زامیاد با توجه به ماموریت های شرکت نفت جایگاه ویژه ای در حمل و نقل کارگاهی این مجموعه دارد.

رشیدی در پایان افزود: شرکت بهره بردار نفت کارون جهت انجام ماموریت های کاری خود در ترابری سبک و سنگین از محصولات گروه سایپا به لحاظ تنوع، کیفیت و کاربری های متفاوت استفاده می کند.

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا