بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ارائه ۱۰ سرویس شهرداری و بانکی در اپلیکیشن

شرکت سها توسن (سهاتو) در حاشیه همایش تهران هوشمند از اپلیکیشن خدمات شهری ایزی‌پی رونمایی کرد.

همچنین بخوانید

طاهر نوروزی، مدیر بازاریابی شرکت توسن سها در گفتگو با خبرنگار ایبِنا  با اعلام  خبر رونمایی از اپلیکیشن ایزی پی، اظهار داشت: شرکت توسن سها خدمات مختلفی به شهرداری تهران ارائه می‌دهد از جمله بلیت الکترونیک حمل و نقل و سایر سرویس‌ها، ولی این شرکت در این نمایشگاه از محصول دیگری برای سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری رونمایی کرده است.

وی افزود: شهروندان با استفاده از اپلیکیشن ایزی‌پی خدماتی مانند خرید طرح ترافیک، خرید بلیت QR مترو، خرید شارژ، پرداخت کرایه تاکسی و انتقال وجه بین بانکی را می‌توانند، دریافت کنند و برخی از این خدمات برای اولین بار روی اپلیکیشن ایزی‌پی ارائه شده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: رویکرد شرکت سها توسن در این حوزه هوشمند و ساده کردن دسترسی شهروندان به سرویس‌های شهرداری تهران است تا جایی که دیگر نیاز به مراجعه به باجه یا دستگاه‌های خودکار ارائه سرویس‌ نباشد.

گفتنی است اپلیکیشن ایزی‌پی هم‌اکنون در سایت توسن سها قابل دریافت است و به زودی در کافه بازار نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه IOS آن نیز در دست طراحی است.

همایش و نمایشگاه تهران هوشمند ۱۳ و ۱۴ اسفندماه با حضور شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا