انرژی

ایسنا رسانه برتر جشنواره نفت و رسانه شد

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در پنجمین جشنواره نفت و رسانه حائز رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اثر متین کاکویی، خبرنگار ایسنا در این جشنواره در بخش تیتر به عنوان اثر برتر برگزیده شد. ایسنا سال گذشته نیز در بخش تیتر و گزارش خبری رتبه برتر را به دست آورده بود.

جشنواره نفت و رسانه که در دولت هشتم کلید خورده بود، در دولت قبل متوقف شد و چهارمین دوره این جشنواره با حدود ۱۰ سال تاخیر، سال گذشته و پنجمین دوره آن امسال برگزار شد.

همچنین بخوانید

این جشنواره برای پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای از جمله نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان در ۱۱ رشته  سرمقاله و یادداشت، گفت و گو، نقد، خبر، گزارش خبری، مقاله تحلیلیتوصیفی- تحقیقی، عکس، طنز و کاریکاتور، تیتر، صوتی و تصویری و ترجمه برگزار  شد.

فریدون صدیقی، حسن نمکدوست تهرانی، مینو بدیعی، مهدی عسلی، سعید خوشرو و رضا معطریان از اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره بودند.

پنجمین جشنواره نفت و رسانه، با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، امیر حسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی، سعید خوشرو، مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، الیاس حضرتی، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی، داوران پنجمین جشنواره نفت و رسانه و جمع زیادی از اصحاب رسانه‎ برگزار شد.

در این جشنواره، برگزیدگان ۴۵٧ اثر ارسال شده از میان ١٠٧ صاحب اثر به دبیرخانه در ١٠ رشته معرفی و از پدید آورندگان ۲۹ اثر با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایزه قدردانی شد.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا