صنعتصنعت، معدن، تجارت

سازمان مدیریت صنعتی برگزار می کند: چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی” ، ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۷ با موضوع “سرمایه انسانی و تحول دیجیتال (HRM 4.0) با حضور مقامات، مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی سراسر کشور و متخصصان این حوزه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، روز اول کنفرانس در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما و روز دوم آن در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

 

 

 

“نقش مدیریت منابع انسانی در فرهنگ سازی و حمایت از تولید ملی با کیفیت” ، “نقش مدیریت منابع انسانی در نهادینه کردن اخلاق حرفه ای، مسئولیت اجتماعی شرکت CSR)) سازمان ها و نهادها”، “نقش مدیریت منابع انسانی در راهبری باور، امید و اعتماد در سازمان ها” و “راهکارهای ارتقاء برند و حرفه ای گرایی مدیریت منابع انسانی” از جمله موضوعات محوری این کنفرانس هستند.

از دیگر موضوعات محوری این کنفرانس می توان به ” نقش مدیریت منابع انسانی در مواجهه با موج چهارم توسعه صنعتی ” ، “نقش مدیریت منابع انسانی در ساختارهای دانش بنیان و استارت آپ ها “، “مدل های منابع انسانی درشرایط دشوار اقتصادی”، “ابتکارات مدیریت منابع انسانی برای افزایش اثربخشی کسب و کارهای کوچک و متوسط در شرایط عدم قطعیت محیطی” و “نقش مدیریت منابع انسانی در افزایش تاب آوری سازمان ها و کسب کارها در شرایط دشوار اقتصادی” اشاره کرد.

سخنرانی های صاحب نظران برجسته داخلی و بین المللی، ارائه مقالات و تجارب برتر داخلی و بین المللی و اعطای دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی از برنامه های روز اول کنفرانس است.

روز دوم کنفرانس به برپایی کارگاه های آموزشی تخصصی، میزگردهای تخصصی، نمایشگاه حرفه ای، رویدادهای نوآورانه و کلینیک مدیریت منابع انسانی اختصاص دارد.

گفتنی است این کنفرانس، توسط سازمان مدیریت صنعتی با حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همکاری انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا