بورسبورس اوراق

سهامداران «خاذین» به دو مجمع دعوت شدند

با انتشار اطلاعیه ای در کدال؛

شرکت‌ سایپا آذین سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و همچنین تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، سهامداران شرکت سایپا آذین جهت تصمیم گیری در خصوص استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره به مجمع دعوت شدند.

همچنین بخوانید

سهامداران “خاذین” می‌توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۹:۳۰ روز سه شنبه، چهارم تیر ماه سال جاری در محل کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج شرکت پارس خودرو سالن رمضان برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

همچنین مجمع عمومی فوق العاده این شرکت جهت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه در ساعت ۱۱:۳۰ همان روز برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت سایپا آذین از مبلغ یک هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۴۲۳ هزار ریال به مبلغ ۲ هزار و ۶۴۵ میلیارد و ۶۹۲ میایون و ۸۴۶ هزار ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شده بود. این افزایش سرمایه به منظور تامین سرمایه در گردش خواهد بود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا