بانکبانک و بیمه

خدمات بانکی را آنلاین دریافت کنید

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور؛ با راه اندازی پیشخوان رسالت؛ به‌ جای مراجعه به شعب بانک‌ها، خدمات غیرحضوری در بستر بانکداری الکترونیکی ارائه می کند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، معاون فناوری و اطلاعات بانک قرض­الحسنه رسالت با اشاره به اینکه بهره‌گیری از پاره‌ای خدمات بانکی، نیازمند مبادله اسناد و مدارک  و دریافت و پرداخت وجوه نقد بوده و انجام آن‌ها مستلزم حضور افراد در شعب بانک‌ها است؛ گفت: بانکداری الکترونیکی و اینترنت‌بانک نمی‌تواند پاسخگوی این بخش از نیازهای مشتریان باشد. لذا هم گام بودن و ایجاد هم­افزایی و بروزرسانی بسترها به منظور ایجاد توانایی و قابلیت توسعه با سرویس­های جدید اساسی است و از این رو استفاده از پیشخوان مجازی بانک قرض ­الحسنه رسالت انجام فعالیت های بانکی را تسهیل می­کند.

سیدمحمد مهدوی افزود: با توجه به چشم­انداز ۱۴۰۰ این بانک و تصمیم بر مبنای حذف شعب در بانک قرض ­الحسنه رسالت نگاه به تکنولوژی و خدمت رسانی در بستری مدرن به وضوح دیده شده و یکی از نیازمندی­های این نگاه، داشتن بستری مناسب برای درخواست­های مشتریان است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن پیشخوان خدمات، با هدف تسهیل درخواست­های مشتریان در بستر اینترنت تولید شده و قصد دارد ابزاری فراهم کند تا حداکثر درخواست­های کاربران چه عملیات بانکی و چه غیربانکی را در بستری غیرحضوری فراهم سازد؛ اظهارداشت: بدین ترتیب مشتریان می­توانند درخواست­های خود را بدون نیاز به مراجعه به شعبه ارائه کنند و این درخواست در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

به گفته مهدوی ماهیت این اپلیکیشن سرویس محور است و در پیشخوان مجازی بانک قرض ­الحسنه رسالت، آنچه که در اینترنت بانک سایر بانک­ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک قرار خواهد داد. همچنین تمام خدماتی که در شعب بانک­ها ارائه می­شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است.

مهدوی عمده عملیات و سرویس­های پیشخوان خدمات بانک قرض ­الحسنه رسالت را درخواست­های مربوط به خدمات کارت؛ سپرده؛ تسهیلات؛ چک؛ بانکداری مدرن و… عنوان کرد وگفت: عملیات پیشخوان خدمات در بستر وب بوسیله وب اپلیکیشن صورت می­گیرد و در این راهکار بر یکپارچگی و تمرکز عملیات برای فراهم آوردن بهترین تجربه کاری تمرکز شده است. همچنین هر یک از درخواست ها با دیدگاه مشتری محور طراحی و توسعه داده شده است تا رضایت حداکثری کاربران اصلی سامانه، یعنی مشتریان، کارکنان و مدیران بانک را فراهم آورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا