بورسبورس اوراق

رشد ۵۰هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵۰هزار و ۱۹۷واحد افزایش، معادل ۳.۳۵درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۴روز معاملاتی تعداد ۴۹میلیارد و ۳۱۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۱۰هزار و ۴۲میلیارد ریال در بیش از ۴میلیون و ۹۳۸هزار و ۳۳۱دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۱۵، ۱۴۷ و ۱۵۴ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر(که ۲ روز معاملاتی داشت) تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۹۰۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۸۱هزار و ۶۴۰میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۴۰و ۱۷۵ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۵ شهریورماه با ۵۰هزار و ۱۹۷واحد افزایش، معادل ۳.۳۵درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۵۵۰هزارو ۱۲۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۲۷ هزار و ۹۸۱واحد افزایش، معادل ۶.۵۳درصد رشد کرد و رقم ۴۵۶هزار و ۲۹۹واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۶هزار و ۵۱۱واحد افزایش به رقم ۱۱۷۶هزار و ۹۴۳واحد و شاخص بازار دوم با ۷۰هزار و ۶۸۵واحد رشد، به عدد ۲ میلیون و ۹۹۳هزار و ۱۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲۱.۴۵ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۵درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا