بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

هوش مصنوعی استعمار جدید برای پردازش تفکر انسان است

محمد ابراهیم مقدم رئیس هیات مدیره فابا گفت: انقلاب صنعتی گذشته در شرایط کنونی به هوش مصنوعی تبدیل شده تا تفکر انسان را پردازش کند.

ه گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستاد خبری تراکنش هفتم، در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران که صبح امروز در مرکز همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشد، رئیس هیات مدیره فابا با اشاره به اینکه در سال های گذشته انقلاب صنعتی داشتیم که منجر به استعمار صنعتی در جهان شد، گفت: متاسفانه تمام صنایع آلوده کننده و هزینه بر برای کشورهای در حال توسعه است.

محمدابراهیم مقدم گفت: هم اکنون استعمار جدیدی بنام هوش مصنوعی در جهان ایجاد شده است که تفکرات انسان را پردازش می کند.

وی تصریح کرد: جوانان ایرانی برای پیوستن به این استعمار باید هوشیار  ودانا باشند و برای حفظ و آبادانی ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رئیس هیات مدیره فابا: استعمار جدیدی بنام هوش مصنوعی در جهان ایجاد شده است
گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا