بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نمایشگاه تراکنش، سکوی پرواز شرکت‌های بانکی

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: نمایشگاه تراکنش فرصت و سکوی مناسبی در جهت ارائه خدمات شرکت‌های بانکی است

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستاد خبری تراکنش هفتم ایران  سید سعید رضاپور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه نمایشگاه تراکنش برای شرکت پرداخت الکترونیک سداد جزء یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که ما می‌توانیم محصولات و خدماتمان را در این نمایشگاه عرضه کنیم.

وی افزود: باتوجه به شرایط کرونا ما دیر تصمیم گرفتیم که وارد این نمایشگاه شویم و احتمال می‌دادیم نمایشگاه برگزار نشود به خاطر همین برنامه‌ریزی جامعی نداشتیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد تصریح کرد: فکر می‌کنم با توجه به بازدیدهایی که از دیروز صورت گرفته جز شرکت‌هایی هستیم که باتوجه به ویژگی‌های داده‌پردازی استقبال خوبی از غرفه ما شده است.

رضاپور خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم محصولاتمان را چه در حوزه نرم‌افزاری و داده‌پردازی و چه در حوزه سخت‌افزاری که در شرکت پارس تکنولوژی است در نمایشگاه ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان رتبه چهارم شرکت‌های پرداخت الکترونیک در حال فعالیت هستیم از این رو امیدواریم در این نمایشگاه‌ بسترهای لازم در جهت معرفی خدمات شرکت فراهم شود.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره میزان تعامل شرکت‌ها در نمایشگاه تراکنش گفت: به صورت کلی در بین شرکت‌ها تعامل وجود دارد اما صنعت ما در واقع صحنه رقابت است و ما نمی‌توانیم در واقع خیلی از تعامل صحبت کنیم.

رضاپور با بیان اینکه با ارائه محصولات در حوزه داده‌پردازی و سخت‌افزاری در نمایشگاه حضور پیدا کردیم گفت: محصولات ارائه شده از سوی ما در حوزه بانکی به خصوص بانک ملی ویژگی های قابل قبولی دارد که میزان رضایت مشتریان ما نیز در این زمینه بسیار بالا بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا