صنعت، معدن، تجارت

حذف واردات خودرو باعث تداوم تولیدات بی‌کیفیت و انحصاری می‌شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس درباره حذف واردات خودرو، گفت: ادامه همان مسیر گذشته، تداوم تولیدات بی‌کیفیت و انحصاری خودرو را به دنبال دارد و رقابت سالم را از بین می‌برد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: شهادت جانسوز روحانی جهادی را که به دست شقی‌ترین مزدوران و عروسک‌های دست‌ساز جاهلیت مدرن انجام گرفت، تسلیت عرض می‌کنم. اینکه یک تبعه خارجی برای این کار انتخاب شده است، از توطئه‌ای جدی و حساب شده پرده برمی دارد که باید با دقت رصد و ریشه‌یابی شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما در کشور موضوع خودرو است، افزود: هیچ کشوری با چنین معضلی روبرو نیست. مجلس و دولت برای حل این مسئله باید اقدامات جدی و عملی کنند.

محبی نجم آبادی متذکر شد: حذف واردات خودرو به هر دلیل و با هر مستنداتی که مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان انجام داده‌اند، مورد احترام است اما ادامه همان مسیر گذشته، تداوم تولیدات بی‌کیفیت و انحصاری خودرو را به دنبال دارد و رقابت سالم را از بین می‌برد. از دولت به ویژه وزیر صمت درخواست دارم نارضایتی گسترده ملت ایران در این زمینه را ببینند و به صورت عاجل چاره‌ای برای این موضوع بیاندیشند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا