امور زیربناییراه و ساختمان

برای نوسازی ناوگان متوقف برجام نمی‌مانیم/ فروش چارتری بلیت اربعین نداریم

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در حال حاضر ۷ فروند از هواپیماهای این شرکت فعال هستند و برای توسعه ناوگان چشم ما به برجام نیست و توسعه ناوگان آسمان را به برجام گره نمی‌زنیم ومتوقف برجام نمی‌مانیم.


به گزارش آرمان اقتصادی، ابوذر شیرودی در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه‌های انجام شده برای ایام اربعین اظهار داشت:  شرکت هواپیمایی آسمان از شرکت‌هایی است که بیشترین پروازهای اربعین را  برقرار می‌کند و فروش چارتری بلیت اربعین نخواهیم داشت و براساس تصمیمات اتخاذ شده در وزارت راه و شهرسازی بلیت اربعین را با همان قیمت مصوب ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسانیم و با این نرخ بلیت برای ایام اربعین موافقیم.   

وی درباره ناوگان فعال در شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در حال حاضر ۷ فروند از هواپیماهای شرکت آسمان فعال است و  ۲۱ فروند هواپیمای زمین گیر آسمان قابلیت سر پا نگه داشتن با استفاده از تامین قطعه و موتور را دارد و در حال حاضر مشکل اصلی برای سرپا کردن هواپیماهای زمین‌گیر کمبود موتور است. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در یک سال اخیر ۲ فروند هواپیمای زمین‌گیر، فعال و اکنون در ناوگان هواپیمایی آسمان در حال سرویس‌دهی به مسافران است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان زیر مجموعه وزارت رفاه با بیان اینکه در هر شرایطی که به دنبال افزایش ناوگان شرکت هستیم و هدفگذاری کرده‌ایم ناوگان فعال آسمان را افزایش دهیم، تاکید کرد: البته  برای توسعه ناوگان چشم ما به برجام نیست و توسعه ناوگان آسمان را به برجام گره نمی‌زنیم. متوقف برجام نمی‌مانیم و با شرایط موجود به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تامین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

شیرودی درباره تاخیر پروازها ادامه داد: به هیچ وجه حاضر نیستیم برای کاهش تاخیر های پروازی ایمنی مسافران را کاهش و از دست بدهیم. مشکلات تاخیر می‌پذیریم اما اجازه‌ نمی‌دهیم ایمنی پرواز به خطر بیفتد.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا