بانکبانک و بیمه

افتتاح طرح ایجاد سردخانه و بسته بندی خرما و رطب با مشارکت بانک توسعه تعاون

مدرنترین مجتمع انبارداری و نگهداری موادغذایی سردخانه ای و بسته بندی خرماو رطب در استان با اعطای تسهیلات ۲۸ میلیارد ریالی از سوی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر درشهرستان دشتستان ، روستای اسلام آباد افتتاح و به مرحله بهره‌ برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر، در ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان دشتستان ، مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر و برخی دیگر از مسؤلان شهرستان دشتستان طرح ایجادو تکمیل این سردخانه با حمایت و مشارکت ۲۸ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون از محل تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری آماده بهره برداری شده و با ایجاد اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم ، نقش به سزایی را در توسعه و بهبود ساختار تولیدات محصولات کشاورزی بخصوص برداشت محصول خرما به عنوان یکی از محصولات پرمصرف در سبد غذایی ایرانیان و همچنین رونق اقتصادی استان بوشهر ایفا می کند.

طرح مذکور از جمله طرح های شاخصی است که بانک توسعه تعاون استان بوشهردر راستای توسعه و رشد و ایجاد اشتغال پایدار نسبت به پرداخت تسهیلات آن اقدام نموده و با بهره برداری کامل از این طرح ، کمک شایان توجهی در جهت صادرات محصولات خرما و سایر محصولات کشاورزی به استانهای همجوار و کشورهای همسایه خلیج فارس صورت میگرد.

در این پروژه مهم و اقتصادی تاثیرگذار در بخش کشاورزی استان بوشهر تاکنون ۹۰ میلیارد ریال نیز از سوی سرمایه گذار طرح « احمد دادور » با هدف ایجاد اشتغال در مناطق محروم هزینه شده است.

گفتنی است طرح فوق درزمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع و سوله مسقف با زیربنای ۱۳۰۰مترمربع و با ظرفیت سالانه هزار تن در شهر سعدآباد روستای اسلام آباد احداث شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا