بانکبانک و بیمه

تاکید بر توسعه تعامل بانک توسعه تعاون قزوین با اداره تعاون استان

سرپرست مدیریت شعب قزوین در دیدار با معاون مالی و معاون اجتماعی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بر افزایش سطح تعامل دو جانبه بامجموعه های ورزشی کارگری و شرکت های تعاونی تاکید کرد.

محمد یزدی در این باره گفت: ارتقاء و بهبود کسب و کار و چرخه اقتصادی نیازمند بهره مندی از نیروی انسانی سالم و توانمند در تمامی بخش ها می باشد که این امر یکی از مهمترین عوامل رونق تولید و اشتغال زایی در جوامع مدرن است.

وی افزود:حفظ و ایجاد سلامت روحی در جامعه از رموز موفقیت در اقتصاد و تولید است که در دیگر جوامع توسعه یافته و یا در حال توسعه مورد توجه جدی دولتمردان ، صاحبان تولید و کارفرمایان قرار گرفته است از این رو همکاری سایر دستگاه های اجرایی با این سیاست در جهت تحقق اهداف و برنامه های وزارت تعاون کار موثر و مفید فایده خواهد بود.

یزدی ادامه داد: بانک توسعه تعاون به عنوان بازو و اهرم قدرتمند وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد در تمامی مجموعه های ورزشی کارگری ، شرکت های تعاونی و مجموعه های مرتبط با وزارت تعاون کار بعنوان حامی و خدمتگزار بخش تعاون نقش و راهبرد خود را ایفا کند.

در ادامه شریفی معاون مالی اداره تعاون قزوین در جهت افزایش سطح تعاملات فی ما بین از تصمیم این اداره جهت انتقال حساب حقوق کارکنان به بانک توسعه تعاون خبر داد. همچنین کریمی معاون اجتماعی تعاون کار جهت کارسازی روند افتتاح و تمرکز حساب مجموعه های ورزشی وابسته به وزارت در بانک توسعه تعاون استان برای بهره مندی از خدمات و بسته های حمایتی این بانک اعلام آمادگی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا