بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

رونمایی از فرانَک، جدیدترین محصول گروه بهسازان فردا در حوزه بانکداری باز

در اولین روز از نمایشگاه الکامپ 26ام؛

گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از جدیدترین محصول خود با نام فرانَک در حوزه بانکداری باز (OPEN BANKING) رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت بهسازان ملت از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهسازان فردا با ایجاد پلتفرم بانکداری باز با نام تجاری فرانَک ،قدمی در راستای چابکی دیجیتال برداشته و با همکاری و تعامل با شرکت‌های ثالت و ایجاد ارتباط با آن‌ها از طریق رابطه های برنامه نویسی کاربردی (API) می تواند جریان‌های درآمدی مستقیم جدیدی را برای بانک و شرکت‌های ثالث خلق نمایند.

همچنین این زیرساخت‌ دیجیتال بهبود یافته، استفاده داخلی بهینه از داده‌ها را امکان پذیر می‌سازد، تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد و در نهایت ارزش طول عمر مشتری را افزایش می‌دهد.

بانکداری باز (Open Banking) رابطه بانک‌ها با مشتریان‌شان را از باب چگونگی تعامل با آن‌ها، خدمات ارائه شده و همچنین کانال‌هایی که از طریق آن‌ها این خدمات را به مشتریان می‌رساند، باز تعریف می ‌کند و این مهم به این صورت رخ می‌دهد که بانک‌ها به عنوان پلتفرمی برای انجام امور بانکی هستند و در آن موسسات مالی و شرکت‌های دیگر اجازه دسترسی به اطلاعات و داده‌های مالی را داشته و می‌توانند برنامه‌های کاربردی خود را توسعه دهند.

محصول جدید شرکت بهسازان ملت، با ارائه سرویس‌های پایه در قالب (OPEN API) این امکان را فراهم می‌سازد تا فین‌تک‌ها، استارتاپ‌ها یا بطور کلی اشخاص ثالث بتوانند خدمات و محصولات خود را متصل نموده و خدمات نوآورانه‌ای به مشتریان ارائه کنند.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا