انرژی

کاتب: اردکانیان توان بهبود صنعت آب و برق را دارد

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: به دکتر اردکانیان پیشنهاد می کنم اولین سفر کاری‌شان بعد از دریافت رای اعتماد مجلس را به استان خوزستان و رفع مشکلات این استان برنامه‌ریزی کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، غلامرضا کاتب در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: بحران آب از بزرگترین نگرانی‌های غرب، جنوب، شرق و شمال کشور است. مردم در این مناطق از نحوه مدیریت منابع آبی نگران هستند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: چه کسی می تواند مدیریت صحیح مدنظر برنامه ششم را انجام دهد، قطعا دکتر اردکانیان از افرادی است که در بخش آب اطلاعات جامعی دارد. در برنامه ایشان تنوع‌بخشی به سامانه‌های تولید و توزیع آب شرب و بهره‌گیری از آبهای غیرمتعارف مورد تاکید قرار گرفته است. براساس برنامه ایشان ۲۰۰ میلیون مترمکعب از آب‌های غیرمتعارف از طریق آب‌شیرین‌کن‌ها به چرخه تولید آب کشور افزوده خواهد شد. در برنامه ایشان عملیاتی کردن اسناد بالادستی از جمله راهبرد بلندمدت توسعه منابع آب کشور و توسعه و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های آب و پسآب آمده و جای نگرانی برای مخالفان ایشان نیست.

همچنین بخوانید

وی اجماع مدیران بخش آب و برق را از دیگر ویژگی‌های اردکانیان دانست و افزود: همه مدیران حال و گذشته بخش آب و برق بر ویژگی‌های فردی و تخصصی ایشان در داخل و خارج کشور اذعان دارند.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت آب و برق را از نگرانی‌های اساسی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: بنده در مذاکره با اردکانیان به صورت مفصل در این باره با ایشان صحبت کردم و ایشان تاکید کردند افزایش قیمت حامل‌های انرژی حتما در راستای سیاست‌های اقتصاد کلان دولت خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا