انرژی

برگزاری مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه

مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه در راستای افزایش سطح آمادگی پیش از ورود به فصل بارندگی برگزار شد.

افشین حاتمی مدیر صنعت آبفا اهواز ۲۳ شهریورماه در حاشیه مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه که در محل تصفیه‌خانه شهید محمدی برگزار ‌شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آمادگی اکیپ‌ها و تمامی امکانات موجود در حوزه بهره‌برداری فاضلاب پیش از آغاز فصل بارندگی است.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به حضور بیش از ۴٠ دستگاه خودرو و ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول در حوزه فاضلاب افزود: همه تجهیزات، تمام وقت و به صورت رایگان در حال ارائه خدمات به همشهریان هستند.

حاتمی با اشاره به آخرین اقدامات صورت‌گرفته در حوزه بهره‌برداری فاضلاب گفت: در مناطق چهارگانه فاضلاب شهر اهواز و همچنین شهر کارون به عنوان منطقه ۵ حوزه‌ فعالیت، به تناسب هر منطقه، پیمانکاران مختلف و مجزا در حالت آماده‌باش و لایروبی هستند و ۳ پیمانکار با بیش از ۴۰ اکیپ عملیاتی در سه شیفت و به صورت شبانه‌روزی، عملیات رفع ‌انسداد و لایروبی شبکه‌های فاضلاب را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌های دفع فاضلاب در سطح مطلوبی هستند، تصریح کرد: هم اکنون تعداد ١۶١ ایستگاه و منهول پمپ فعال در حال دفع فاضلاب هستند.

مدیر صنعت آبفا اهواز ادامه داد: علاوه بر این، الکتروپمپ‌ها و تمام تجهیزات الکترومکانیکال دارای ظرفیت رزرو هستند که در صورت وقوع حوادث احتمالی به کار گرفته می‌شوند.

حاتمی گفت: صنعت آبفا اهواز در حوزه بهره‌برداری فاضلاب تمامی توان خود را به کار گرفته است تا شاهد کاهش هر گونه مشکل و حادثه در شبکه فاضلاب کلان‌شهر اهواز و شهرهای تابعه باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام ظرف دو سال گذشته با آمدن نیروهای جوان عملکرد فاضلاب شهر اهواز نسبت به سال های گذشته خیلی بهبود یافته است در دو سال گذشته شاهد کمترین آب گرفتگی معابر بودیم که در اسرع وقت نیز برطرف می‌شدند.

دکمه بازگشت به بالا