انرژی

سفیر نیکاراگوئه: امیدواریم تفاهم‌های اقتصادی دو کشور هرچه زودتر به مرحله قرارداد برسد

سفیر نیکاراگوئه در تهران پس از بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، اظهار امیدواری کرد تفاهم‌ها و دیدارهای چندجانبه بین دو کشور و شرکت‌ها هرچه زودتر به مرحله قراردادهای جدی برسد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، «مونکادا» با بیان اینکه باید از فرصت جدید به وجود آمده در روابط دو کشور استفاده کرد، افزود: امیدوارم هر چه زودتر به قراردادهای جدی و ملموس برسیم تا سایر کشورهای آمریکای لاتین و مرکزی این ارتباط را ملاک عمل خود قرار دهند.

همچنین بخوانید

وی با اشاره به تغییرات اخیر صورت‌گرفته در کشورش برای تسهیل روابط اقتصادی خارجی گفت: موانع قانونی درباره قرارداد با شرکت‌های خارجی برطرف شده است و مانعی برای قراردادهای مشترک نداریم. می‌توان گفت برادری ما در حوزه سیاست خارجی و اهداف ضد امپریالیستی می‌تواند دو کشور را در کنار هم قرار دهد.

سفیر نیکاراگوئه در تهران با بیان اینکه دولت نیکاراگوئه از روز اول نمایشگاه ایران پلاست در جریان برگزاری این نمایشگاه و اینکه در چه سطحی برگزار می‌شود، قرار دارد، گفت: شاهد فصل جدیدی از روابط اقتصادی دو کشور هستیم که می‌تواند روابط دوستی و همبستگی دو کشور را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا