بانکبانک و بیمه

روابط و تعاملات میان شهرداری ها و بانک شهر به بلوغ رسیده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها در تاسیس و گسترش خدمت رسانی بانک شهر به شهروندان، گفت:با بیش از یک دهه فعالیت بانک شهر، شاهد هستیم که روابط و تعاملات میان شهرداری ها و این بانک به بلوغ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، مهدی چمران با اشاره به فرا رسیدن روز شوراها، گفت: اقداماتی که از زمان فعالیت شوراها شکل گرفته قابل مقایسه با زمانی که شوراها نبودند، نیست و میزان پیشرفت شهرهای بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف شهری همانند: حمل نقل عمومی، عمران شهری و … با زمانی که شهرداری ها زیرنظر وزارت کشور فعالیت می کردند، اصلا قابل قیاس نیست.
وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها تلاش برای تاسیس نهادی پولی و مالی به عنوان پشتیبان بود، که خوشبختانه محقق شد.
چمران با اشاره به همکاری شهرداری ها و بانک شهر ادامه داد: بخشی از سهام بانک شهر،‌ برای شهرداری ها از جمله شهرداری تهران است و این مسئله سبب شده که همکاری بین این دو نهاد بیش از سایر بانک ها باشد.
وی با بیان اینکه بانک شهر به عنوان یک نهاد مستقل فعالیت کرده و تابع قوانین بانکی کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی این سال ها همواره همکاری مناسب و خوبی فی ما بین مدیریت شهری تهران و بانک شهر وجود داشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه همکاری بانک شهر با تمامی شهرداری ها به خصوص شهرداری تهران خوب و موثر بوده است، گفت: در کمک به حوزه حمل و نقل عمومی و عمران شهری بانک شهر موفق عمل کرده است و فعالیت آن در کنار مدیریت شهری می تواند بیش از پیش مثمر ثمر باشد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا