اقتصاد کلان

قرارداد راه‌اندازی دو ایستگاه شارژ خودرو و موتور سیکلت برقی در اصفهان توسط مپنا

قرارداد «مشارکت در ساخت و راه‌اندازی دو ایستگاه شارژ خودرو و موتورسیکلت برقی» در حاشیه دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان میان شهرداری این شهر و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) به امضا رسید.

به گزارش آرمان اقتصادی، شهرداری اصفهان بنابر این قرارداد دو نقطه مناسب ساخت این ایستگاه‌های شارژ را در اختیار گروه مپنا قرار می‌دهد و این گروه صنعتی نیز تمامی تجهیزات موردنیاز و فرایند نصب این دو دستگاه شارژ خودرو و موتورسیکلت برقی را بر عهده دارد.

هر ایستگاه شامل یک شارژر ۶۰ کیلو وات شارژر سریع برای خودرو و دو شارژر AC موتورسیکلت است. فرهنگ‌سازی برای استفاده از حمل و نقل برقی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه مپنا و حفاظت از محیط زیست از جمله اصلی‌ترین اهداف این قرارداد است.

همچنین بخوانید

شرکت مکو به نمایندگی از گروه مپنا در غرفه‌ای توانمندی‌های مپنا در زمینه، تولید، ساخت و بهره برداری از ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی را به نمایش گذاشته شده است.

محمدحسین رفان، مدیرعامل شرکت مکو با اشاره به ارائه سبد کاملی از محصولات در حوزه شارژ در این رویداد توسط مپنا گفت: گروه مپنا مجموعه متنوعی از محصولات، از شارژرهای با قدرت بسیار پایین ۲.۲ کیلو وات همراه تا ۶۰۰ کیلووات که شارژر فوق سریع برای اتوبوس‌های برقی است را ارائه می‌کند. اما چیزی که در این نمایشگاه ارائه شده عبارت است از شارژر پرتابل، وال باکس ایستگاهی AC ۸کیلوواتی، DC ۶۰کیلووات و شارژر ۲۴۰ کیلوواتی اتوبوسی با طراحی جدید که به تولید انبوه هم رسیده و مورد استفاده شهرداری‌های مختلف کشور با امکانات جدید قرار گرفته است.

شایان ذکر است دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در اصفهان، یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با شرکت شرکت‌های دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی با محورهای کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زیرساخت‌های برقی‌سازی و شارژرهای خودرو و موتورسیکلت برقی تولید گروه مپنا می‌توانند به دو سایت emapna.com و charinet.com مراجعه نمایند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا