تشکیل شورای مرکزی آموزش و توانمندسازی سرمایه های انسانی ایمیدرو با هدف های کلان در حوزه ارتقای نیروی انسانی

واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو):
جلسه “شورای هم افزایی و هم اندیشی آموزش و توانمندسازی سرمایه های انسانی ایمیدرو” با حضور مدیران آموزش و توانمندسازی سرمایه های انسانی بخش معدن و صنایع معدنی در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) برگزار شد.

ایمیدرو هدف از ایجاد این شورا را “تعیین سیاست های کلان و تصویب برنامه استراتژیک امور آموزش و توانمندسازی سرمایه های انسانی”، “بسترسازی برای اجرا و ارزیابی برنامه ها”، “کمک به توسعه فرهنگ یادگیری، تصمیم گیری و تصمیم سازی امور مربوط به بخش آموزش”، “بررسی مسائل و مشکلات امور آموزش”، “انتقال تجارب” و “امکان بهره برداری حداکثری از منابع و ظرفیت های آموزشی” اعلام کرده است.
در جلسه این شورا فیروز نوری مشاور آموزش و توانمندسازی سرمایه های انسانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ضمن ارایه مدل طراحی و اجرای برنامه توسعه فردی کارکنان؛ طی سخنانی در تعریف توسعه فردی، گفت: برنامه توسعه فردی فرآیندی است که در آن هر یک از کارکنان با همکاری سرپرست مستقیم و مشاور موضوعی مرتبط، اهداف حرفه ای خود را مشخص می کند.
نوری افزود: در مرحله بعد بر اساس اهداف کوتاه و بلند مدت، مجموعه ای از فرصت های بهسازی و توسعه را برای تحقق اهداف مذکور تعیین و جدول زمانی ویژه ای برای تحقق آن تعریف می شود.
وی گفت: سند مذکور به عنوان ملاک ارزیابی عملکرد توسعه ای حرفه ای فرد قرار خواهد گرفت.
نوری، توجه به شایستگی های رفتاری و جمع آوری اطلاعات شخصیت شناسی متقاضیان (برنامه توسعه فردی) را از راهبردهای کلیدی حوزه آموزش خواند.
در ادامه این جلسه اسماء شفیعی بافتی مدیر واحد آموزش و توانمندسازی شرکت احیا استیل فولاد بافت، گزارشی از عملکرد واحد آموزش و توانمندسازی این شرکت ارایه کرد. از سوی دیگر، علی یوسفی عضو مرکز نخبگان دانشگاه صنعتی شریف به بیان جزئیات طرح جامع و ملی مهارت آموزش و توانمندسازی پرداخت. پس از آن، “تجربه موفق یادگیری خودخوان” عنوان ارایه عباس سعید نماینده شرکت فولاد زرند ایرانیان بود.

خروج از نسخه موبایل