اقتصاد کلان

خاموشی بیش از 7 هزار مشترک استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حکمت در خصوص قطعی برق استان گیلان گفت: از ساعت 7 صبح روز گذشته تا صبح  امروز شاهد بارش سنگین برف در استان بوده ایم که این بارش‌ها سبب نشستن بیش از یک متر برف درقسمت جلگه‌ای استان  و بیش از 2 متر برف در ارتفاعات استان بودیم.

وی افزود: با سنگین شدن بارش برف شاهد شکسته شدن درختان و آسیب رساندن به تجهیزات شبکه بوده ایم که این امر با سرد شدن خطوط برق باعث گسترده شدن پارگی در خطوط برق و کاهش استقامت تجهیزات شده است.
حکمت تصریح کرد: تا شب گذشته 7 هزار خاموشی پراکنده درسطح استان داشته ایم که این رقم به طور قطع تا هم اکنون افزایش یافته است.
سخنگوی توزیع برق استان گیلان تصریح کرد: در حال حاضر 229 اکیپ در داخل استان به مناطق آسیب دیده اعزام و در حال فعالیت برای خدمت رسانی به مشترکین برق هستند.
گفتنی است از این تعداد 52 اکیپ از خارج از استان برای تسریع در عملیات مشغول به کار هستند.
وی اظهار داشت: در تلاش هستیم برق مشترکین شهری تا عصر امروز و در حوزه روستایی تا امشب وصل شود.
حکمت بیان کرد: در5 نقطه از استان نیز شاهد  قطعی برق فشار قوی هستیم که پیگیری این امر باید از سوی شرکت فوق توزیع برق منطقه ای استان صورت گیرد.
سخنگوی توزیع برق استان گیلان در پایان گفت: در حال حاضر بیشترین مشکل برف روبی مسیرهای مواصلاتی و همچنین برف روبی منازل بر روی تجهیزات برق است که مشکل خدمات رسانی را دو چندان کرده است.
انتهای پیام/

 

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا