صنعتصنعت، معدن، تجارت

با حضور خدام امام رضا (ع) عطر رضوی در مجتمع فولاد اسفراین طنین انداز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، با حضورچند تن از خدام امام رضا (ع) که حامل پرچم مقدس گنبد حرم امام رضا (ع) بودند عطر رضوی در مجتمع فولاد اسفراین طنین انداز شد .

کاروان خدام حرم رضوی در مدت حضور در شهرستان اسفراین با شرکت در مراسم جشن میلاد امام رضا در محل مسجد اعظم این شهرستان و دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا ، دیدار با بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی عصر امروز با حضور در بین کارگران مجتمع فولاد اسفراین فضای معنوی خاصی به این واحد تولیدی بخشیدند .

همچنین بخوانید

پرچم متبرک امام رضا (ع) که توسط خادمان مرقد مطهر آن حضرت حمل می شد در میان استقبال باشکوه و گسترده امام جمعه این شهرستان ، مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان خراسان شمالی مسوولان و کارگران مجتمع فولاد اسفراین از مقابل ساختمان اداری تا محل نماز خانه این واحد تولیدی بصورت پیاده حمل شد و کارگران این مجتمع تولیدی با متبرک کردن وجودشان به این پرچم، عشق و ارادت خود را به آفتاب هشتم و ولی نعمت خود حضرت شمس الشموس ابراز کردند .

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به کاروان حرم امام رضا(ع) بر ولایتمداری مردم در مسیر زندگی اهل بیت (ع) تاکید کرد .

در پایان این مراسم توسط خادمین حضرت رضا (ع) نشان خادمی به امام جمعه ، فرماندار و مدیر کل صنعت و معدن و تجارت و مدیر عامل مجتمع فولاد و مدیر حراست اهدا گردید و به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم بسته های نمک متبرک حرم رضوی اهدا نمودند .

منبع : صبح اسفراین

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا