صنعت، معدن، تجارتمعدن

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» منتشر شد/ معدن و صنایع معدنی از بخش های اصلی این جشنواره است

فراخوان شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» منتشر و امکان ثبت‌نام روی وب‌سایت این جشنواره فراهم شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که برگرفته از کلام حضرت امیر (ع) است، طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار خواهد شد.

از جمله بخش های بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، بیان نسبت سینمای مستند و توسعه‎ی پایدار، آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان، توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تأکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.

همچنین بخوانید

متقاضیان باید فرم شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل کنند. سپس عکس کارگردان، پوستر و صحنه فیلم را آپلود و از اطلاعات ثبت شده پرینت تهیه شود. این فرم همراه با امضای تهیه‌کننده و نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه ۱۳۹۷ به دبیرخانه جشنواره ارائه شود.

بخش معدن و صنایع معدنی یکی از محورهای اصلی این جشنواره است. جشنواره دوازدهم همچنین در بخش های مسابقه ملی، مسابقه بین الملل، جایزه آوینی و بخش های جنبی برگزار می شود.

علاقمندان، برای کسب اطلاعات بیشتر به http://irandocfest.ir/fa/news/3381 مراجعه فرمایند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا