بانکبانک و بیمه

پیام مدیر عامل بانک قوامین به مناسبت هفته دولت

غلامحسن تقي نتاج، مدیر عامل بانک قوامین به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، متن این پیام به شرح زیر است.

به نام پروردگار مهرآفرين
دوم تا هشتم شهريورماه كه در تقويم ايران اسلامي به نام ‘هفته دولت’ مزين گشته است، يادآور تلاش هاي مجاهدانه و بي بديل شهيدان جاويد المقام رجايي و باهنر مي باشد؛ در واقع نمادي است ماندگار از وحدت مستحكم ملت و دولت در مسير تعالي و سرافرازي ایران اسلامی
نيك مي دانيم در سالي كه برای استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی اقتصاد به ‘حمايت از كالاي ايراني’ نامگذاري شده است، همگامي و تعامل مردم و دولت زمينه ساز تحقق اهداف كلان و عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نيل به افق هاي روشن پيش رو مي باشد.
مجموعه بزرگ ‘بانك قوامين’ با دارابودن حدود شش درصد از نقدينگي كشور، برخود وظيفه مي داند آمادگي كامل خويش را براي همسويي همه جانبه با دولت محترم و نهادهاي مالي ذيربط در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و نقش آفريني سازنده و مؤثر در شبكه بانكي كشور اعلام نمايد.
بر خود مي باليم كه مأموريت هاي مهم پيشين را با صلابت و اقتدار از پيش روي برداشته و ضمن رعايت موازين و ضوابط بانك محترم مركزي و در سايه مضامين استراتژيك سند تحول بانك قوامين، گام هاي بلندي در جهت ثبات اقتصادي كشور و حمايت از توليدات داخلي و اقتصاد دانش بنيان و مردمي سازي اقتصاد برداشته ايم و با عزمي آهنين اين راه را ادامه خواهيم داد.
در پايان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و همکاران پرتلاش بانک قوامين تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را در مسير تحقق آرمان هاي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش یاری نماید. بدیهی است در این مسیر با انواع چالش ها و موانع بیرونی و درونی مواجه خواهیم شد که با توکل به خداوند قادر متعال یا راهی خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت برای بهتر شدن و فایده مندی بیشتر.

و من الله التوفيق
دكتر غلامحسن تقي نتاج

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا