امور زیربناییراه و ساختمان

کمربندی چالوس افتتاح شد/ رفع گلوگاه ترافیکی جاده در پیک سفر

مدیرکل منطقه شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از افتتاح ۱.۵ کیلومتر از کمربندی چالوس حدفاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد به صورت چهار خطه خبر داد.

حسن کلهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دقایقی پیش کمربندی چالوس به طول ۱.۵ کیلومتر حدافاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد به صورت چهار خطه شامل پل دهانه ورودی تونل چالوس و رمپ‌های طرفین به افتتاح رسید.

همچنین بخوانید

وی با بیان این که با افتتاح این قطعه مهم‌ترین گلوگاه ترافیکی این مسیر رفع شد، ادامه داد: برای چهار خطه کردن این یک و نیم کیلومتر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

کلهری با اشاره به ترافیک سنگینی که به دلیل نبود این کمربندی در ایام پیک به وجود می آمد، اظهار داشت: ترافیک قطعه چهار آزادراه تهران- شمال و جاده کندوان وارد این قطعه می‌شد که دو خطه بودن مسیر ترافیک سنگینی را ایجاد می کرد.

مدیرکل منطقه شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: با افتتاح این کمربندی ترافیک ورودی به جاده چالوس به شرق استان مازندران تقسیم و ترافیک روان به سمت نوشهر هدایت می شود.

کلهری افزود: پیش از این تونل چالوس و پل بزرگراهی این منطقه به افتتاح رسیده بود و امروز هم حد فاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد چهار خطه شد.             


منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا