پرداخت الکترونیککسب و کار

تازه واردی!؟ غصه نخور! بیا این ۱۰۰ دلار را اول بگیر!

در دنیای مدرن امروز کم ‌‌تر کسی با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا نیست. برای برداشتن محدودیت مرزی و پیچیدگی‌های قانونی دولت‌های مختلف، می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال به راحتی در بازار جهان به معاملات بپردازید. همین اهمیت ارزهای دیجیتال برای ترید و سود بالقوه باعث شده تا افراد زیادی در صرافی‌های ارز دیجیتال ثبت نام کنند، به خصوص این روزها که بازار صعودی است،

چه‌بسا این‌‌که صرافی‌ها بزرگترین نقش را در بازار پرتنش رمز ارز دارند. قطعاً ثبت نام در کمپین کوینکس، یکی از پرالتهاب ‌ترین چالش‌ها برای مخاطبان است. شما کاربران عزیزی که به دنبال ثبت نام در کمپین هستید باید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید.

image1.png

بهترین صرافی ارز دیجیتال

کوینکس یکی از بزرگ‌‌ ترین صرافی جهانی رمز ارز است که برای راحتی معاملات ارزهای دیجیتال در دسترس شما کاربران عزیز قرار دارد. این صرافی آنلاین از سال ۲۰۱۷ خدمات بسیار مفیدی در اختیار کاربران قرار داد و توانست به‌ سرعت در سرتاسر جهان به محبوبیت و شهرت دست یابد.

دریافت ۱۰۰ دلار با ثبت نام در کمپین

قطعا اگر تازه وارد هستید به احتمال زیاد در کوینکس هم حساب ندارید، برای دریافت این جایزه ابتدا با لینک زیر ثبت نام کنید:

https://www.coinex.network/s/4KOT

بعد از ثبت نام وارد صفحه تازه واردان شوید، در این جایگاه شما عزیزان جهت دریافت جایزه اقدام می‌کنید و از طریق جزئیات درج‌ شده در صفحه از خدمات مفید و ارزشمند این صرافی نیز بهره‌مند خواهید شد. اگر شما هم به دنبال دریافت جایزه هستید، پس این شانس طلایی را از خود نگیرید. همین حالا با ثبت نام در کمپین و کلیک روی لینک مورد نظر جزو کاربران خوش شانس باشید.

پشتیبانی قوی جهت ارائه خدماتی بهتر

بسیاری از افراد با هدف دریافت خدمات مفید و بهتر، در صرافی کوینکس ثبت نام می‌کنند. از مهم‌‌ترین و قوی‌ترین بخش‌های این صرافی شناخته شده پشتیبانی آن است که از چندین پلتفرم حرفه‌ای تشکیل می‌شود.

کارشناسان این صرافی از طریق ارسال تیکت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. این افراد جهت برطرف کردن مشکلات مورد نظر شما اقدامات لازم را انجام می‌دهند. از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد پشتیبانی قوی این صرافی می‌توان به پاسخ‌‌گویی به موقع و رفع سریع مشکلات مورد نظر کاربران اشاره داشت.

نتیجه

ثبت نام در کمپین کار بسیار ساده ‌ای است و چه ‌بسا این‌ ‌که توسط سایت کوینکس شما کاربران عزیز خدمات ارزشمندتری دریافت می‌ کنید. از مهمترین نکاتی که برای ثبت نام در این مجموعه باید به آن توجه داشت، یک ایمیل و پسورد است که قطعاً از نظر امنیتی باید قوی باشد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا