انرژیبورس

ضرورت مشارکت پتروشیمی امیرکبیر در تامین نقدینگی برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل فارابی

در نشست هم‌اندیشی درباره پتروشیمی فارابی تاکید شد:

در نشستی که با هدف اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و رفع موانع تولید شرکت پتروشیمی فارابی، به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد بر ضرورت مشارکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از سهامداران اصلی پتروشیمی فارابی برای تامین نقدینگی اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این مجتمع پتروشیمی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی تاپیکو، در این نشست که با حضور مهندس شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مهندس مخدومی مدیرعامل تاپیکو، اسفندیاری سرپرست پتروشیمی فناوران و نمایندگان پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد، محور عمده گفتگوها بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و رفع موانع تولید شرکت پتروشیمی فارابی تمرکز داشت و اعضا در این خصوص به تبادل نظر پرداختند.

ضرورت مشارکت پتروشیمی امیرکبیر در تامین نقدینگی برای اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل فارابی

در پایان این نشست، پس از طرح تمامی مسائل در این حوزه، مقرر شد نشستی مابین شرکت تاپیکو و شرکت امیرکبیر در اسرع وقت برگزار شود و نسبت به استمرار تولید و نحوه راهبری شرکت فارابی به توافق نظر برسند.

 

همچنین مقرر شد، طرح طبقه‌بندی مشاغل مانند دیگر شرکت های مستقر در منطقه، تا پایان سال جاری اجرایی شود و تا آن زمان مبالغی به صورت علی الحساب به کارکنان شرکت فارابی پرداخت گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا