امور زیربناییراه و ساختمان

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌ فرسوده

وزیر راه و شهرسازی گفت: فاز نخست ساخت ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده  با پرداخت قسط اول این پروژه از محل صندوق توسعه ملی آغاز شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  با بیان این مطلب در دومین همایش نشان تعالی HSE(محیط زیست، سلامت و ایمنی) به مناسبت روز مهندس اظهار کرد: قسط اول احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای سال های ۹۸ و ۹۹ در فاز نخست برای ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

وی افزود:‌دستاوردهای ۴۰ ساله در جای جای کشور نمادهای موفق از توانستن جامعه مهندسی ایران را به نمایش گذاشته و قابل دیدن و تجربه آموزی است.

همچنین بخوانید

وی بیان کرد: خوش‌بین هستم که جامعه مهندسی در هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد که رکود حاکم شود و همواره خلاق و موثر و با پشتکار قله‌های سازندگی را فتح می‌کند و ترقی کشور را در دستور کار قرار می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی، روز مهندس را فرصت مغتنمی برای تکرار تجارب موفق و نشر آن‌ها و زدودن رفتارهای نادرست و حذف شیوه‌های ناکارآمد برشمرد و گفت: مباحث HSE یعنی ایمنی، سلامت و محیط زیست هم در طراحی، هم در ساخت و هم در بهره‌برداری باید به منصه ظهور برسد و تصور این نباشد که این دستور کار تنها مختص کارگاه‌های ساختمانی و دفاتر مهندسی مشاور و دفاتر فنی است بلکه در تمامی عرصه‌ها در سطوح خرد تا کلان باید مد نظر قرار بگیرد.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا