بورسبورس اوراق

قیمت هر سهم «کسرام» تنها در کمتر از سه ماه چهار برابر شد

قیمت هر سهم «کسرام» در حالی طی کمتر از سه ماه چهار برابر شده است که شفاف سازی‌های انجام شده از سوی شرکت همچنان حکایت از عدم تغییر با اهمیت در روند فعالیت و صورت‌های مالی شرکت دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، تقریبا در روز های ابتدایی هفته پیش بود که دستور توقف نماد معاملاتی شرکت پارس‌ سرام‌ (کسرام) ناظر بازار بر روی سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران قرار گرفت. این نماد که به دلیل نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت متوقف شده بود، به دلیل نوسانی که طی روزهای قبل تجربه کرده بود، از سوی سازمان بورس ملزم برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شد.

این کنفرانس امروز برگزار شد و شرکت اعلام کرد که از تاریخ انتشار صورت‌های مالی سه ماهه تا کنون شرکت پارس‌ سرام‌ (کسرام) هیچ تغییر با اهمیتی را در وضع مالی و عملکرد خود شاهد نبود و به همین دلیل تمامی نوسانات شکل گرفته در قیمت سهام این شرکت صرفا به موجب عرضه و تقاضا رخ داده است. اما آنچه که در معاملات این نماد جلب توجه می‌کند، این است که در ماه‌های اخیر این تنها دفعه‌ای نبوده که نوسانات قیمت شرکت آن را ملزم به برگزاری کنفرانس به دلیل نوسان بیش از ۵۰ درصد قیمت می‌کند.

نماد معاملاتی «کسرام» در حالی امروز برای چندمین بار در دو ماه گذشته اقدام به شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت می‌کند که در ابتدای دی ماه سال جاری قیمت هر سهم کسرام از ۷۵۰ تومان فراتر نمی‌رفت، هم اکنون در حالی سه هزار و ۴۷۳ تومان قیمت دارد که در طول این مدت بیشتر شفاف سازی‌ها و کنفرانس‌های مطرح شده اطلاعات جدیدی را برای سهامداران در بر نداشته است.

همچنین بخوانید

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا