بانکبانک و بیمه

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون: حفظ و صیانت از اطلاعات مشتریان دربانک توسعه تعاون یک اولویت به شمارمی آید

 

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم مدیریت امنیت اطلاعات بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه داده‌ها و اطلاعات از جمله دارایی‌های سازمان‌ها و سرمایه‌داران به شمار می‌آید و صیانت از این ثروت نیاز به ایجاد چارچوب و رویه‌های مشخصی دارد که با ایجاد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات می‌توان از این دارایی‌ها به‌خوبی نگهداری نمود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب که امروزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به عنوان ستون و بستر اصلی هر کسب‌وکاری به شمارمی آید خاطرنشان کرد: حفظ و ایجاد امنیت نیازمند یک جریان مستمر است که با ایجاد چارچوب‌ها و رویه‌های استاندارد می‌توان این جریان را به‌صورت مستمر و ادامه‌دار در سازمان جاری نمود.

عصارزاده با تاکید براهمیت بحث آموزش در لایه‌ها و سطوح مختلف سازمان افزود: سیستم مدیریت امنیت اطلاعات باید از طرق مختلف آموزشی و اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف سازمان نهادینه گردد و با ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین همه بخشهای سازمان راه‌های نفوذ و دسترسی را کاملاً مسدود نمود.

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون با تاکید برضرورت ایجاد امنیت ۱۰۰ درصدی خاطرنشان کرد: امنیت اطلاعات فرایندی است که باید به‌صورت ۱۰۰ درصدی اجرایی گردد چراکه امنیت ۹۸ درصدی به معنی عدم امنیت می‌باشد.

شایان‌ذکر است در ادامه جلسه مدیریت امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و مسئول ممیزی به ارائه گزارشی در خصوص پیاده‌سازی این سیستم در بانک نمودند.

گفتنی است این جلسه با حضور مدیران امور حراست، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی پشتیبانی و روسای ادارات امور فن‌آوری، روابط عمومی و حوزه مدیریت، مدیرعامل شرکت سمات و تیم ممیزی و شرکت مشاور برگزار گردید.

   

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا