صنعت، معدن، تجارت

صنعت استان قزوین می تواند شاخص های اقتصادی کشور را تغییر دهد

قزوین- معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: صنعت استان در کنار بخش خصوصی توانمند و کارآمد با ظرفیتی که دارد در صورت حمایت می تواند شاخص های اقتصادی کشور را تغییر دهد.

به گزارش آرمان اقتصادی، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ایرج موفق مشاور و مسئول هماهنگی امور استان‌های وزارت صمت، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی شد.

منوچهر حبیبی در این مراسم که در سالن سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهار داشت: سال نفس گیری را پشت سر گذاشتیم و همزمان جنگ روانی در کنار جنگ اقتصادی را داشتیم که به نظر می‌رسید دشمنان با همه امکانات وارد میدان شدند تا به نظام آسیب بزنند.

وی بیان کرد: در این سال‌ها اتفاقات متعددی داشتیم که خروج آمریکا از برجام موجب بروز مشکلات جدی در تولید شد و نشست لهستان که با برنامه ریزی دولت آمریکا و ترامپ تشکیل شد اما به نتیجه نرسید هم از دیگر کارهایی بود که برای بسیج کشورها علیه ما صورت گرفت.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: با همه نقشه‌های دشمنان به لطف الهی و درایت مردم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن آبی بر آتش دشمن بود که مکر و حیله بدخواهان را به خودشان بازگرداند و همه متوجه شدند که مردم پای نظام ایستاده‌اند.

سازمان صنعت نبض اقتصاد استان قزوین است

وی یادآور شد: سازمان صنعت از کلیدی ترین دستگاه‌های اجرایی استان است و نبض اقتصاد استان در اختیار بخش کشاورزی و صنعت است و در تولید و اشتغال نقش تعیین کننده دارد.

حبیبی گفت: صنعت در بازار و معیشت جایگاه تعیین کننده دارد و می‌تواند شاخص‌های اقتصادی را بالا و پایین کند که خوشبختانه با همه مشکلات باید اذعان کرد شاخص‌های ما مثبت بود و در صادرات رشد خوبی داشتیم و تا ۵۹ درصد شاهد افزایش بودیم.

وی بیان کرد: امروز نام قزوین در صنعت می‌درخشد و با وجود بخش خصوصی باهوش و پای کار جایگاه صنعت بالا رفته است و با قاطعیت اعلام می‌کنیم با جایگاه صنعتی خوبی که داریم می‌توانیم شاخص‌های ملی را تغییر دهیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: باید قدر دان بخش خصوصی توانمند در استان که هم دانش و هم تجربه بالایی دارن و بهره گیری از تکنولوژی روز در صنعت استان بالاست.

وی از نبیل رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین به عنوان فردی آشنا به صنعت و از جنس این حوزه دانست و یادآور شد: با انتصاب ایشان هیچ نگرانی در صنعت نداریم و امیدوار هستیم امور این بخش با شرایط بهتری پیش برود.

در ادامه ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین معرفی شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا