بورسبورس اوراق

تدپیکس سبز آخرین روز کاری هفته

شاخص در کانال ۲۰۳ هزار واحدی:

 

در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روند صعودی به خود گرفت و ۹۱۹ واحد تقویت شد و به نقطه ۲۰۳ هزار و ۷۷۷ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با ۵۱۶ واحد افزایش به رقم ۴۱ هزار و ۱۰۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با تقویت ۸۲۷ واحدی به رقم ۱۵۲ هزار و ۹۰۷ واحد و شاخص بازار دوم بورس با افزایش ۱۱۲۵ واحد به رقم ۳۹۲ هزار و ۶۴۱ واحد رسید. آیفکس نیز تقویت شد و با افزایش ۱۳ واحد به رقم ۲۴۹۳ واحد رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  امروز بیش از ۷.۴ میلیارد  سهم، اوراق و حق تقدم طی ۲۸۹ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۲۵۰ میلیارد تومان دادوستد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نمادهای کگل، وبصادر، وتجارت، بفجر، بیشترین تاثیر مثبت و در آن سو نمادهای پارسان، فارس، ومعادن بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس داشته‌اند. همچنین امروز بانک تجارت، بانک ملت، سایپا،‌ پارس‌خودرو، ایران‌خودر و های‌وب پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بودند.

در آخرین روز کاری هفته بانک برترین گروه صنعت شد و صنایع خودرویی و شیمیایی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رشد شاخص امروز در حالی رقم خورد که از ابتدای سال تاکنون توانسته بارها رکوردشکنی کند و برای اولین بار در تاریخ بورس تراز ۲۰۰ هزار واحدی را پشت سر بگذارد. وضعیت مطلوب بازار جهانی، شرایط فعلی بازار ارز، افزایش سود شرکت‌های بورسی شرایطی فراهم کرده تا منابع جدید راه تالار شیشه‌ای را در پیش بگیرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا