انرژی

نماینده قزوین: رویای به صفر رساندن صادرات نفت ایران هرگز تعبیر نمی‌شود

رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی گفت: تحریم‌های نفتی آمریکا موجب قوت صادرات غیرنفتی و تدوین بودجه غیرنفتی می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، داوود محمدی در نطق میان‌دستور امروز (یکشنبه) مجلس، گفت: تاریخ کشورمان مملو از جنایات‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق ملت شریف ایران است. از انقلاب مشروطه تا کنون به جز سوء نیت، توطئه‌های پیچیده و تودرتو، جنایتهای عیان و نهان و خباثت‌های رنگارنگ چیز دیگری از آمریکا ندیده‌ایم. ترور ۱۷ هزار نفر از مسؤولان و فرزندان کشورمان، جنگ هشت ساله، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، پرورش گروه‌های تندرو و سلفی، تحریم‌های ۴۰ ساله اقتصادی و اقدامات ابلهانه علیه سپاه پاسداران بخشی از توطئه های رژیم آمریکا علیه ملت ماست.

وی ادامه داد: خروج از برجام نیز در ادامه همان مسیر پلشت و خصمانه است. تشت رسوایی و پیمان‌شکنی آمریکا افتاده و چهره زشت سیاستمداران این کشور از زیر نقاب تزویر حتی برای دوستان‌شان نیز آشکار است. از منظر مردم جهان، آمریکا  چون دوقلوی به هم چسبیده به رژیم صهونیستی متصل است و جایگاه مدعی کدخدای جهانی را تا حد دریوزگی رژیم سفاک صهیونیستی تنزل داده و جای بسی تاسف‌آور است که مردم آمریکا به واسطه این عملکرد نابخردانه زمام‌داران‌شان عکس‌العمل نشان نمی‌دهند.

همچنین بخوانید

رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی  افزود: خوشبختانه مردم فهیم، بصیر و با معرفت کشورمان در طول چهل سال گذشته تهدیدات را به فرصت‌های طلایی مبدل کرده و در اوج تحریم‌ها در تولید علم و فناوری رشد و توسعه و بالندگی، قله های ترقی را پشت سر گذاشته‌اند و امروز ایران در نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، سلول‌های بنیادین، علوم ماهواره‌ای، دانش هسته‌ای، فیزیک پلسما، تقویت و توسعه بنیه دفاعی و علوم لیزری با وجود همه تحریم‌ها، سرآمد جهان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی موجب اتحاد و انسجام و همدلی بین مردم و مسؤولان مبدل شد. بی‌تردید تحریم‌های نفتی آمریکا نعمت و برکتی است که ما را از وابستگی به نفت نجات می‌دهد و موجب قوت صادرات غیرنفتی و تدوین بودجه غیرنفتی می‌شود ضمن اینکه به صفر رساندن صادرات نفت ایران رویایی است که هرگز تعبیر نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا