بانکبانک و بیمه

جلسه بانک ملی با وزارت اقتصادی ها


جلسه مشترک شورای مشاوران ایثارگران در حوزه بانک و بیمه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، برات کریمی عضو هیأت مدیره و معاون شعب، محمود شایان عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف و حسین بارانی معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در سالن شورای حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)،در آغاز این جلسه برات کریمی ضمن خیرمقدم به کلیه میهمانان حاضر با سپاس از آنها که دغدغه رفع موانع و مشکلات ایثارگران را دارند از بانک ملی ایران به عنوان سازمانی یاد کرد که در همه سطوح خود احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران ارجمند را سرلوحه خود قرارداده و برکات الهی در اثر این توجه را در امور جاری خود ملموس می‌داند. وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که این جلسات که موجب رفع موانع و تسهیل امور می‌شود، همچون گذشته به طور منظم برگزار گردد.
در ادامه حسین بارانی نیز ضمن ارج نهادن به مقام شامخ ایثارگران عزیز و ارزشی که بخش منابع انسانی بانک برای برکات وجودی این قشر و خانواده‌های محترمشان قائل است عنوان کرد که بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک ایران ضمن حمایت از تصویب قوانین رفاهی و درمانی این عزیزان تمام تلاش خود را در حوزه منابع انسانی و اجرای این قوانین به خرج می‌دهد تا گوشه‌ای از جان فشانی‌های این قشر بی ادعا و رنجدیده را جبران کند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژگی‌های الهی امام زمان (عج) پرداخت و از حق بزرگی که این امام حاضر بر گردن امت خود دارد یاد نمود. ایشان ضمن برشمردن وظایف مومنین و منتظران آن حضرت کمترین وظیفه ایشان را قرائت روزانه سوره یاسین و تقدیم به حضرتش دانست.
ثقفی همچنین از بذل توجه دکتر حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره و معاونین این بانک به امور ایثارگران و جانبازان گرامی تقدیر ویژه نمود.
مشاور امورایثارگران وزیر اموراقتصادی و دارایی ضمن عنوان این مطلب که بانک ملی ایران افتخار همکاری با بیش از ۱۳ هزار ایثارگر را دارد از پیگیری‌های مسئول ایثارگران این بانک تشکر ویژه کرده و رسیدگی به همه امور این یادگاران شهدا و امام راحل و شنیدن درد دل‌های ایثارگرانی که مشکلات عدیده‌ جسمی و روحی دارند را کاری طاقت‌فرسا و در عین حال دلنشین و موجب رضایت خداوند متعال دانست.
در ادامه این جلسه که با حضور رمضانی میر معاون امور ساختارهای سازمانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سلمانی رئیس کل منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، رضا خسروی، مسئول امور ایثارگران و جانبازان بانک ملی ایران گزارشی دقیق از عملکرد این بانک درخصوص قوانین مصوب و مسئولیت‌های این بانک در امور رفاهی ، درمانی و پرسنلی همکاران جانباز و ایثارگر ارائه نمود. وی خاطر نشان کرد که یکی از وظایفی که در بانک ملی ایران بدون وقفه و تعطیلی به بهترین نحو در حال انجام است دیدار با خانواده جانبازان ، شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم با حضور معاون منابع انسانی بانک می باشد.
در بخش آخر این جلسه، رئیس کل منابع انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن توضیحاتی درخصوص جزئیات قوانین مصوبه به ابهامات حاضران در جلسه پاسخ داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا