بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سامانه هوشمند مدیریت شعب بانک ملی ایران با هدف کاهش هزینه‌های شعب رونمایی شد

روز یک‌شنبه ششم بهمن ماه، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره بانک ملی ایران به اتفاق مسعود خاتونی، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، عباس شفیعی، معاون پشتیبانی و عضو هیات مدیره بانک ملی، مدیران و روسای ادارات مرکزی بانک ملی ایران، روسای ادارات امور شعب استان تهران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد و هیات همراه از شرکت پارس تکنولوژی سداد بازدید کردند.

در این رویداد، ابتدا مهدی تکبیری، مدیرعامل شرکت پارس، به معرفی این سامانه و کارایی آن در دنیای امروز تکنولوژی پرداخت و با معرفی امکانات آن ارتباط‌گیری با شعب نمونه اجرایی شده را به نمایش گذاشت.

همچنین حسین زاده، این اقدام شرکت پارس را قابل تقدیر دانست و بیان کرد که متخصصان جوان این شرکت با اتکا به علم و دانش روز دنیا توانسته‌اند نیازهای حوزه بانکداری در زمینه خدمات و محصولات را بومی‌سازی کنند که این اقدامات نوآورانه، خودکفایی در تولید محصولات همچون سامانه نوبت‌دهی، سامانه SBU، فایروال پارس گارد و دیگر محصولات تولیدی این شرکت و عدم وابستگی به واردات را منجر شده است.

همچنین بخوانید
در حاشیه این دیدار، حسین زاده از واحدهای تحقیق و توسعه، Call Center، واحد شبکه و امنیت و سایر قسمت‌های فعال در شرکت پارس، بازدید کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا