بورسبورس اوراق

افت ۵۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵۰هزار و ۱۱۸واحد کاهش، معادل ۳.۴ درصد افت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در هفته‌ای که گذشت تعداد ۴۶میلیارد و ۶۰۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۳۰هزار و ۶۲۵میلیارد ریال در بیش از ۹میلیون و ۵۹۶هزار و ۶۸۷دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۱۲.۶۸ درصد افت و ۵.۴۳ و ۲۵.۶۳ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد  2340میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۶هزار و ۹۵۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳۵.۴۹ و ۱۳.۴۹درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۲دیماه با ۵۰هزار و ۱۱۸واحد کاهش، معادل ۳.۴۶درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۹۷هزار و ۷۹۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۴۸۰۰ واحد کاهش معادل ۱.۰۳درصد افت کرد و رقم ۴۶۳هزار و ۷۰۸واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم با ۴۷هزار و ۸۵۷واحد افت در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۷هزار و ۷۱۹واحد و شاخص بازار دوم با ۶۱هزار و ۸۷۷واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۸۴۴هزار و ۲۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۴۹ درصد افت و شاخص بازار دوم با ۲.۱۳ درصد کاهش همراه شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در اینستاگرام آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا