صنعت، معدن، تجارت

تحکیم روابط اقتصادی ایران و پاکستان در دستور کار است

مشاور نخست وزیر پاکستان گفت: نگاه ما به آینده روابط اقتصادی ایران و پاکستان این است که قادر خواهیم بود اقتصاد دو کشور را در راستای منافع شهروندانمان ادغام کنیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، عبدالرزاق داوود امروز در نهمین نشست اجلاس کمیته مشترک تجاری ایران و پاکستان، اظهار کرد: نتایج مذاکرات ۳ گروه برای ما رضایت بخش بود و در یک فضای صادقانه و باز برگزار شد.

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری افزود: این نهمین نشست گروه‌های تجاری موجب تحکیم هر چه بیشتر روابط دو کشور خواهد شد. همچنین توافقاتی که بین دو کشور در اسلام اباد برگزار خواهد شد، بسیار مفید است و ما راضی هستیم.

وی ادامه داد: احساس ما در طول مذاکرات این بود که در کنار برادران خود نشسته‌ایم و مسائل به خوبی حل و فصل شدند. نگاه ما به آینده این است که قادر خواهیم بود اقتصاد هر دو کشور را در راستای منافع شهروندانمان ادغام کنیم.

عبدالرزاق داوود گفت: کمی برای من سخت است که میزان احترامم به کشور و مردم ایران را اعلام کنم. در قلب ما فقط حسن نیت نسبت به ایران است و آرزوی ما پیشرفت شماست.

وی افزود: اگر قرار است در این منطقه ارتباطی بین کشورها وجود داشته باشد، پیشرفت ایران نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند و همکاری ایران و پاکستان به پیشبرد هر چه بیشتر اتصال منطقه‌ای کمک می‌کند.

عبدالرزاق داوود گفت: از صمیم قلب خرسندم که در میان شما هستم و امیدوارم مراودات دو کشور افزایش یابد و باز هم به اینجا برگردم. ما باید با هم همکاری کنیم نه فقط برای دو کشور خودمان بلکه برای منطقه و صلح جهانی.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا