بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مدیرعامل مرکز فابا: برگزاری نمایشگاه تراکنش را یک مسئولیت اجتماعی می دانم

در آینده نه چندان دور مرکز فابا قطب صنایع مالی، فناوری و پرداخت در خاورمیانه و غرب آسیا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستاد خبری تراکنش هفتم ایران،  محمدمراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا با اعلام این مطلب در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه تراکنش افزود: باید در مسیر همگرایی با هم حرکت کنیم و در طول سال های گذشته با وجود تحریم ها، در کشورهای مختلف ما این نمایشگاه را آسیای میانه و ترکیه برگزار کردیم.

در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران که صبح امروز در سالن همایش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، دبیر کل نمایشگاه تراکنش ایران با اشاره به اینکه مایه خیرات و برکات است که در این نمایشگاه در خدمت میهمانان عزیز هستم،گفت: بنده برگزاری این نمایشگاه را یک مسئولیت اجتماعی می دانم که در ۵ سال اول ابن نمایشگاه را بوستان گفتگو برگزار کردیم که محلی برای برگزاری نشست های جانبی نداشت و سال گذشته این نمایشگاه را در  هتل اسپیناس برگزار کردیم که به نقل بسیاری از افراد گفتند در این شرایط کرونایی شما لاکچری عمل کردید و امسال در این مکان در خدمت شما هستیم.

بیات تاکید کرد: برای برگزاری یک اکوسیستم مالی و بانکی کشور باید فضای محیطی اماده باشد که امیدوارم این اتفاق در سال های آینده رخ دهد.

وی افزود: هدف ما  از برگزاری این نمایشگاه تبدیل آن به  قطب صنایع مالی، فناوری وپرداخت در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا  بوده و درست است که کار کردن در این مملکت،مانند راه رفتن روی میدان مین به شمار می رود اما نباید تسلیم  شویم و باید  در کویر سختی ها  خودمان را آزمایش کنیم .

دبیر کل نمایشگاه تراکنش ایران:یک اکوسیستم مالی و بانکی کشور باید فضای محیطی آماده باشد
بیات افزود: در نمایشگاه امسال ۸۰ سخنرانی و ۵۰ کارگاه معرفی محصول برگزار خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه بیش از ۸۰ برند بانک حضور دارند و قطعا شاهد وقوع  گفتگوهای  b2 b و b2gدر سالن های کنفرانس خواهیم بود.

وی گفت: دکتر پور محمدی بنیان گذار مرکز فابا است و حضور ایشان مایع خیرات و برکات این مرکز و نمایشگاه است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا