انرژی

سرعت اجرای پروژه‌های فاضلاب اهواز مطلوب است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: سرعت اجرای پروژه‌های فاضلاب اهواز مطلوب است و در تلاش هستیم تا در جبهه‌های کاری فعال اهواز، پروژه‌ها به سرعت اجرایی شود.

همچنین بخوانید

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در ۱۶۹ جبهه کاری در شهرستان اهواز پروژه‌های فاضلاب فعال هستند تا بتوانیم مشکل فاضلاب اهواز را با اجرای این طرح‌ها حل کنیم.

وی افزود: از این ۱۶۹ جبهه کاری فعال، ۸۲ جبهه توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است و ۸۷ جبهه کاری دیگر نیز توسط پیمانکاران شرکت آبفا اهواز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در این ۸۷ جبهه کاری که توسط آبفا در حال انجام است، باید ۲۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرایی شود که از این میزان ۱۱۹ کیلومتر آن بحث توسعه شبکه فاضلاب است و تاکنون ۹۵ کیلومتر از آن انجام شده است.

کرمی نژاد تصریح کرد: میزان خطوط ریزشی فاضلاب اهواز که باید جهت تعمیر این نقاط اقدامات لازم انجام شود، ۱۶۱ کیلومتر است که ۱۳۳ کیلومتر از آن معادل حدود ۸۳ درصد از پروژه، انجام شده و به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به روند و سرعت اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد: سرعت اجرای پروژه‌های فاضلاب اهواز مطلوب است و در تلاش هستیم تا در جبهه‌های کاری فعال اهواز، پروژه‌ها به سرعت اجرایی شود.

کرمی نژاد در خصوص اجرای جبهه‌های کاری در حال انجام توسط قرارگاه خاتم افزود: پیشرفت کاری ۸۲ جبهه کاری که توسط قرارگاه خاتم در بحث فاضلاب اهواز در حال انجام است، حدود ۲۰ درصد است و کار توسط آن‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص تخصیص اعتبارات موردنیاز این طرح‌ها گفت: خوشبختانه تخصیص اعتبارات انجام‌شده به این پروژه‌ها مطلوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا