انرژی

مجمع نمایندگان استان مازندران برای حل معضل بیکاری احداث پتروشیمی امیرآباد را پیگیری کرد 

مجمع نمایندگان استان مازندران برای حل معضل بیکاری احداث پتروشیمی امیرآباد را پیگیری کرد 

یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با انتقاد از آنچه مطالب خلاف واقع مطرح شده در رسانه ملی خواند، تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان مازندران برای ایجاد فرصت اقتصادی مناسب و رفع معضل بیکاری جوانان منطقه و حمایت از تولیدکننده احداث پتروشیمی امیرآباد مازندران را دنبال می کرد. 

به گزارش آرمان اقتصادی، غلامرضا شریعتی در اخطاری در جریان جلسه علنی امروز مجلس با استناد به اصل ۸۴ قانون اساسی، بیان کرد: بنده در راستای ایفای وظایف نمایندگی خود متعاقب اصل ۴۷ و ۸۴ قانون اساسی در سال ۱۴۰۰ که مزین به شعار مانع زدایی از تولید بود، به اتفاق مجمع نمایندگان استان در راستای تحقق مصوبه هیات وزیران ۹۹ در جهت احداث پتروشیمی امیرآباد مازندران اقداماتی برای تسهیل و تسریع اجرای پروژه مربوطه به انجام رساندیم. 

همچنین بخوانید

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه علی رغم تلاش های دلسوزانه برای ایجاد فرصت اقتصادی مناسب و رفع معضل بیکاری جوانان منطقه و حمایت از تولیدکننده، سوءبرداشت ها و تهمت هایی در برنامه ای که از سیمای جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ پخش شد، متوجه اینجانب شد که هیچ مدرک و مستنداتی در قبال ادعای مجری برنامه به مخاطبان ارائه نشد. بر این اساس، سوالی مطرح می شود که با توجه به وجود قانون اساسی که نمایندگان باید نسبت به مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نمایند و یا اعمال نظارت کنند، با مواجه شدن با چنین فضای مسمومی که از سوی رسانه ملی در ذهن ملت شریف و انقلابی ایران ایجاد می شود، پس نقش نمایندگان حاضر در مجلس در جهت حل مشکلات مردم در توسعه و پیشرفت حوزه انخابیه و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال چیست؟ 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، خطاب به  رئیس مجلس، تصریح کرد: از شما درخواست می کنم از حیثیت نمایندگان مجلس براساس سوگندی که به موجب آیین نامه خورده اید، دفاع کنید. همه ساله مقام معظم رهبری شعار محوری سال را بیان می فرمایند؛ علی القاعده کسانی که در این کشور مسئولیت بیشتری دارند، مورد خطاب رهبر معظم هستند و اگر ما نمایندگان در جهت رفع مشکلات حوزه تولید و حمایت از تولیدکننده و ایجاد اشتغال اقدامی نکنیم، مخاطب این فرمایشات راهبردی چه کسی خواهد بود؟ 

وی در ادامه تاکید کرد: بنده از بدو پیروزی انقلاب خود را سرباز نظام و رهبر عزیزتر از جان می دانم و نسبت به پیگیری شعار سال اقدام کرده و در آینده نیز مسیر فداکاری را ادامه خواهم داد. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا