انرژی

علت بسته شدن جاده ساحلی غربی اهواز چیست؟

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: بسته شدن بلوار ساحلی غربی و محدودیت تردد در این جاده، به علت اجرای طرح فاضلاب اهواز است و این محدودیت تا ساعت ۶ صبح فردا ۱۴ خرداد پایان می یابد.

همچنین بخوانید

محمد رضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بسته شدن جاده ساحلی غربی اهواز در راستای اجرای پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: به منظور اتصال خط جمع کننده فاضلاب منطقه امانیه به کلکتور اصلی جمع کننده فاضلاب غرب اهواز و منهول پمپ اضطراری شماره ۲ امانیه در امتداد خیابان دارایی، از ساعت ۲۳ روز گذشته ۱۲ خرداد ماه محدودیت تردد در بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد شد و این محدودیت تا ساعت ۶ صبح فردا، ۱۴ خرداد پایان می یابد.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: محدودیت تردد در بلوار ساحلی غربی در باند شمال به جنوب، حد فاصل بیمارستان رازی تا پل خیابان سلمان فارسی و در باند جنوب به شمال، حد فاصل پل خیابان سلمان فارسی تا روبروی برق منطقه ای ایجاد شده است.

وی درباره اخرین اقدامات انجام شده در پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب خوزستان و به ویژه مشکلات فاضلاب کلانشهر اهواز جدی است به نحوی که بعد از بهره برداری از تصفیه خانه شرق اهواز، پروژه فاضلاب اهواز در ۱۳۷ جبهه کاری فعال است.

کرمی نژاد با اشاره به صبوری مردم در روند اجرای این پروژه گفت: از همکاری و صبوری مردم اهواز در پیشبرد طرح فاضلاب اهواز سپاسگزار هستیم و همه تلاش ما برطرف کردن مشکلات چندین ساله فاضلاب اهواز است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا