امور زیربناییراه و ساختمان

امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم/ با احتزاز پرچم ایران در کانال سوئز، حساب کار دست همه می‌آید

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران از اوایل ناآرامی منطقه حضور داشت و با اعزام ناوگروه‌ها با حضور غیرموجه افرادی که به دنبال توجیه کردن حضور بودند، مقابله کردیم و امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم.


همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد، با بیان اینکه دریانوردان امانتدار – که از ویژگی پیامبران بوده – هستند و این ویژگی نصیب دریانوردان شده، گفت: دریانوردان در عمق اقیانوس‌ها در حال امانتداری هستند. 

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه پاسداران از اوایل ناآرامی منطقه حضور داشت و با اعزام ناوگروه‌ها با حضور غیرموجه افرادی که به دنبال توجیه کردن حضور بودند، مقابله کردیم و امنیت را به دریانوردان هدیه کردیم.

به گفته فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امروز وقتی همه شناورها از پشت رادیو متوجه حضور نیروی دریایی ارتش در منطقه می‌شوند و می‌شنوند، می‌دانند که در مسیر دیگری تهدیدی وجود نخواهد داشت.

ایرانی با بیان اینکه در همین دوره کوتاه توانستیم پنج فروند شناور را اسکورت مستقیم و غیر مسقیم کنیم، اظهار داشت: در کانال سوئز و بیخ‌گوش رژیم منحوس شناورهای کشورمان را اسکورت کردیم و در این منطقه وقتی پرچم ایران به احتراز درمی‌آید حساب کار دستشان می‌آید.

ادامه دارد…


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا