بانک و بیمه

امحای ٣۵٠ کانتینر کالا در بندر شهید رجایی

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امحای خودروهای غیرمجاز وارداتی مخالف و موافقانی داشته اما طبق مصوبه قرار براین شده که قطعات این خودروها از جمله موتور و گیربکس در اختیار سه دانشگاه برتر کشور قرار بگیرد.


به گزارش آرمان اقتصادی،، عبدالمجید اجتهادی در نشست خبری امروز درباره امحای خودروهای وارداتی در انبارهای اموال تملیکی اظهار داشت: امحای خودروهای غیرمجاز وارداتی مخالف و موافقانی داشته اما طبق مصوبه قرار براین شده که قطعات این خودروها از جمله موتور و گیربکس در اختیار سه دانشگاه برتر کشور قرار بگیرد.

وی از امحای ٣۵٠ کانتینر و ٢ هزار و ٢٠٠ تن کالا در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت : جای تأسف دارد که این حجم از کالا از ٢٠ سال گذشته در انبارهای استان هرمزگان و عمدتا در بندر شهید رجایی باقی مانده بودند. بخشی از این کالا که از جمله مواد غذایی منقضی شده‌ بودند  در حالی که این کالاها باید در چرخه مصرف استفاده می‌شدند مجبور به انهدام شدیم و این انهدام هم هزینه‌ای برای ما داشت.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به فروش اموال در بورس کالا تاکید کرد: عرضه نسبتا موفقی در بورس کالا داشتیم اما برای عرضه کالا در بورس کالا با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم. اقدامات گسترده‌ای برای عرضه کالا در بورس کالا انجام شده و برای عرضه کالا شرایطی در نظر گرفته شده از جمله اینکه باید مبدا ورود کالا مشخص شود یا اینکه دارای خدمات پس از فروش باشد.

 


خبر در حال تکمیل می باشد…

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا